Науково-методична тема школи:
“Розвиток обдарованості учнів у навчально-виховному процесі”
Методична робота в школі
- це систематична колективна та індивідуальна діяльність вчителів з підвищення своєї
науково-теоретичної підготовки та професійної майстерності в міжкурсовий період
Мета роботи з обдарованими дітьми - виявлення таких дітей та створення
умов для їх оптимального розвитку.
Склад методичної ради 2014/2015 н.р.
Керівник – Дудко Людмила Анатоліївна
Секретар – Конопльова Вікторія Олександрівна
Члени методичної ради:
Кордупа Тетяна Василівна –керівник МО вчителів філології;
Мороз Лариса Володимирівна – керівник МО вчителів початкових класів;
Рись Світлана Валентинівна – керівник МО вчителів математики, фізики, інформатики;
Романченко Інна Василівна – керівник МО вчителів суспільно-природничого циклу;
Лобачов Олексій Вікторович – керівник МО вчителів фізичної культури та прикладних дисциплін;
Назаренко Тетяна Василівна – керівник шкільної творчої групи “Евріка”;
Кармазенко Анатолій Васильович –майстер – клас з проблеми “Використання ІКТ-технологій в навчальному процесі”
Завдання роботи з обдарованими дітьми:
“З народженням кожної людини в світ
вноситься щось нове, чого ще не було,
щось первозданне і неповторне.
Обов’язок кожного – знати і не забувати,
що він у світі єдиний у своїй якості
і що ще ніколи не з’являвся хтось такий, як він,
адже якби вже був такий, як він,
то не було б необхідності в ньому самому”
Мартін Бубер
Розвиток цілісної картини світу в уявленнях дитини.
Розвиток творчого критичного й абстрактно-логічного мислення, здатностей розв'язувати проблеми.
Розвиток здатності самостійно навчатися та здійснювати дослідницьку роботу.
Розвиток здатностей до самопізнання й саморозуміння, формування позитивної «Я-концепції».
Максимальне забезпечення учнів необхідними підручниками та навчальними посібниками.
Оптимізація системи підготовки педагогічних працівників до своєчасного виявлення, підтримки та створення умов для навчання та розвитку обдарованої молоді, всебічного розвитку юної особистості з максимальним урахуванням її індивідуальних здібностей та обдарувань
Особистісно –зорієнтованого підходу до навчання і виховання учнів.
Удосконалення системи пізнавальної діяльності школярів.
Розвиток творчої активності педагогів: підвищення кваліфікаційного та професійного рівня, компетентності, духовності та відповідальності працівників школи за результати своєї праці, вироблення системи стимулів для підвищення фахової майстерності педагогів та ефективності їх роботи.
Робота над проблемним питанням:
1.Завершити роботу з реалізації науково-методичної проблеми школи: “Розвиток обдарованості учнів у навчально – виховному процесі”
2.Провести декаду педагогічної майстерності “Шляхи розвитку обдарованості учнів у навчально – виховному процесі”
3.Організувати роботу методичних об’єднань з практичного втілення проблемної теми на заключному (узагальнюючому)
4.Провести у формі науково-практичної конференції аналіз роботи педагогічного колективу над проблемною науково-методичною темою