САЙТ

 КЗ «МИХАЙЛІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС І-ІІ СТУПЕНІВ «ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД – ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА»» Михайлівської районної ради Запорізької області

Віртуальне методичне об'єднання вчителів

  Науково-методична тема школи:

“Розвиток  обдарованості учнів у навчально-виховному процесі”

Методична робота в школі 

- це  систематична колективна та індивідуальна діяльність вчителів з підвищення своєї

науково-теоретичної підготовки та професійної майстерності в міжкурсовий період

 

  Мета роботи з обдарованими дітьми - виявлення таких дітей та створення

умов для їх оптимального розвитку.

Склад методичної ради 2014/2015 н.р.

Керівник – Дудко Людмила Анатоліївна

Секретар – Конопльова Вікторія Олександрівна

 

Члени методичної ради:

Кордупа Тетяна Василівна –керівник МО вчителів філології;
Мороз Лариса Володимирівна – керівник МО вчителів початкових класів;
Рись Світлана Валентинівна – керівник МО вчителів математики, фізики, інформатики;
Романченко Інна Василівна – керівник МО вчителів суспільно-природничого циклу;
Лобачов Олексій Вікторович – керівник МО вчителів фізичної культури та прикладних дисциплін;
Назаренко Тетяна Василівна – керівник шкільної творчої групи “Евріка”;
Кармазенко Анатолій Васильович –майстер – клас з проблеми “Використання ІКТ-технологій в  навчальному процесі”
Завдання роботи з обдарованими дітьми:

                 “З народженням кожної людини в світ
вноситься щось нове, чого ще не було,
щось первозданне і неповторне.
Обов’язок кожного – знати і не забувати,
що він у світі єдиний у своїй якості
і що ще ніколи не з’являвся хтось такий, як він,
адже якби вже був такий, як він,
то не було б необхідності в ньому самому”
                                                          Мартін Бубер

 

 

    Розвиток цілісної картини світу в уявленнях дитини.
    Розвиток творчого критичного й абстрактно-логічного мислення, здатностей розв'язувати проблеми.
    Розвиток здатності самостійно навчатися та здійснювати дослідницьку роботу.
    Розвиток здатностей до самопізнання й саморозуміння, формування позитивної «Я-концепції».
    Максимальне забезпечення учнів необхідними підручниками  та навчальними посібниками.

    Оптимізація системи підготовки педагогічних працівників до своєчасного виявлення, підтримки та створення умов для навчання та розвитку обдарованої молоді, всебічного розвитку юної особистості з максимальним урахуванням її індивідуальних здібностей та обдарувань

Особистісно –зорієнтованого підходу до навчання і виховання учнів.
          Удосконалення системи пізнавальної діяльності школярів.
         Розвиток творчої активності педагогів: підвищення кваліфікаційного та професійного рівня, компетентності, духовності та відповідальності працівників школи за результати своєї праці, вироблення системи стимулів для підвищення фахової майстерності педагогів та ефективності їх роботи.
 
Р​обота над проблемним питанням: 
1.Завершити роботу з реалізації науково-методичної проблеми школи: “Розвиток обдарованості учнів у навчально – виховному процесі”
2.Провести декаду педагогічної майстерності “Шляхи розвитку обдарованості учнів у навчально – виховному процесі”
3.Організувати роботу методичних обєднань з практичного втілення проблемної теми на заключному (узагальнюючому)
4.Провести у формі науково-практичної конференції аналіз роботи педагогічного колективу над  проблемною науково-методичною темою
Понедельник, 25.11.2024, 08:28
Приветствую Вас Гость

Вход на сайт

Поиск

Календарь

«  Ноябрь 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Архив записей

Друзья сайта

  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика


    Онлайн всего: 4
    Гостей: 4
    Пользователей: 0